Nowa Opowieść O Dwunastu Miesiącach: Luty

Fot. Marcin Piotr Oleksa 

Luty nie mógł się zdecydować, czy bliżej mu do Zimy czy do Wiosny. Był taki w pół kroku. Pół kroku po i pół kroku przed, gdzieś między pozimiem a przedwiośniem. Należał do miesięcy zimowych i starał się wywiązywać z zimowych obietnic. Od czasu do czasu sypnął śniegiem, zmroził lodowatym powietrzem, ale częściej niż Styczeń rozmawiał ze słońcem, starając się przekonać je, by dłużej poogrzewało przemarzniętą ziemię, dając ludziom sygnał, że Wiosna jest już w drodze. 

Fot. Marcin Piotr Oleksa 

Luty był marzycielem. Był inny od wszystkich miesięcy roku. Najkrótszy i taki niby zimowy, ale już zapowiadający przemianę, wybudzenie i wiosenne ocieplenie. Zazdrościł Marcowi przywileju wprowadzania Wiosny. Luty też chciał budzić uśpioną przyrodę, sprowadzać z dalekich krajów czaple, żurawie i bociany, oswajać nieśmiałe krokusy i składać na policzkach ludzi słoneczne pocałunki. Nie chciał, by kojarzono go z przeciągającym się oczekiwaniem, zimnem które już dokuczyło, czy sezonem grypowym. Zima grała w zimno-ciepło, jeden dzień przynosił śnieg i mróz, który skuwał ziemię twardą powłoką, a kolejny budził temperaturą plus, wszystko topniało, świat brunatniał, a błoto przylepiało się niemal do wszystkiego. Zima była kapryśna i nie lubiła podlizywać się ludziom, którzy jej nie doceniali. A Luty zbierał te wszystkie skargi i zażalenia, pokornie spuszczając głowę, i przepraszał, wykradając Marcowi cieplejsze, słoneczne chwile, by udobruchać nimi wiecznie niezadowolonych ziemian.  

Fot. Marcin Piotr Oleksa 

Robił, co mógł i nieustannie marzył o tym, by wszystko było jak dawniej, na swoim miejscu, by nikt nie zakłócał ustalonego przed wiekami porządku, by ludzie przyjmowali każdy dzień z wdzięcznością i nie wybierali sobie tych, które pozornie wydawały się najprzyjemniejsze. Luty wiedział, że ziemia potrzebuje zimowego odpoczynku, by na nowo odrodzić się wówczas, gdy przyjdzie na to czas. Rozumiał jednak potrzebę człowieka obcowania ze słońcem i jego tęsknotę za światłem i ciepłem. Dlatego każdego dnia stopniowo wydłużał czas jasności, skracając mrok, bo w mroku trudniej było odnaleźć radość. A Luty, jak to marzyciel, chciał, aby ludzie tę radość potrafili odnajdować w najzwyklejszej codzienności. I aby uwierzyli i zrozumieli, że każdy człowiek został powołany do miłości.

Fot. Marcin Piotr Oleksa 

O tej miłości Luty przypominał swoim czternastym dniem, którego opiekunem stał się wielki przyjaciel Lutego, św. Walenty, niewiele mający wspólnego ze skomercjalizowanym obchodzeniem tzw. walentynek. Św. Walenty był patronem uzdrawiającej miłości człowieka do człowieka, a Luty, swoim czternastym dniem, starał się uświadamiać ludziom, że w ich pierwotną naturę została wszczepiona potrzeba kochania - obdarowywania miłością i przyjmowania jej od innych. 

Fot. Monika A. Oleksa 

Luty przykucnął i nachylił się nad wychodzącymi z ziemi, ku słońcu, krokusami. Dotknął ich delikatnie, jakby w ten sposób dając im znak, że są tak bardzo wyczekiwane po tej zimowej stagnacji. Rozejrzał się dookoła i dostrzegł, że pierwsze tulipany też z ciekawością wyglądały ponad ziemię. Zaczynał się czas odradzania i wybudzania, ale to zadanie należało już do Marca, dlatego Luty podniósł się, otrzepał i z rozmarzonym uśmiechem powędrował przed siebie, z głową w chmurach.
Monika A. Oleksa 

Fot. Marcin Piotr Oleksa 

Komentarze

  1. NAJLEPSZA MIŁOŚĆ ONLINE SPELL CASTER, ABY UZYSKAĆ ​​SWÓJ EX LOVER, MĘŻCZYZNA, ŻONA, DZIEWCZYNA LUB POWRÓT CHŁOPA. DODAJ GÓRĘ NA WHATSAPP: +2349083639501
     -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
    Witam wszystkich Am Christian Hofman, jestem z USA. Pracuję dla międzynarodowej firmy Apache Corporations, poznałem Babę Nosę podczas mojej podróży do Afryki, poszedłem tam na kontrakt Negocjacje i przegrałem z inną firmą, byłem zdruzgotany i złamany, a kilka miesięcy temu właśnie się rozwiodłem, moja żona wyjechała z moimi dziećmi i ta praca była moją drogą do dobrego życia i odzyskania rodziny. Po moich konsultacjach z Babą Nosą wykonał dla mnie zaklęcie, a ja dostałem kontrakt, a kilka miesięcy później moja żona i dzieci wróciły do ​​mnie i wszystko to zawdzięczam duchowemu czarowi i mocom Baby Nosa. Jestem świadkiem baby Nosy, duchowego ojca wielu wielkich ludzi. dla każdego z twoich duchowych problemów i zostanie to rozwiązane. Może sprawić, że staniesz się bogaty bez rytuałów krwi, przywrócisz swojego ex_husband, ex_wife, ex _ boyfriend lub dziewczynę tylko wtedy, gdy będziesz mógł dzisiaj pisać tekst lub WhatsApp baba Nosa
        +2349083639501. jeśli masz problemy z następującymi
    (1) Jeśli chcesz odzyskać swój ex.
    (2) jeśli zawsze masz złe sny lub uprawiasz seks we śnie.
    (3) Chcesz zostać awansowany w swoim biurze.
    (4) Jeśli potrzebujesz uprawnień do wygrania sprawy sądowej
    (5) Każda forma zaklęcia
    (7) Zaklęcie tonu dowodzenia
    (8) Pierścień zabezpieczający
    (9) Pierścień sukcesu podróży
    (10) Moc duchowa dla ludzi Bożych
    (11) Przywiąż męża / żonę do siebie na zawsze sam
    (12) Chcesz, żeby kobiety / mężczyźni biegali za tobą. (13) Jeśli chcesz mieć dziecko.
    (14) Chcesz być bogaty bez rytuałów krwi. (15) Jeśli potrzebujesz pomocy finansowej.
    (16) Opieka ziołowa
    (17) Jeśli nie możesz zaspokoić pożądania seksualnego swojej żony. z powodu słabej erekcji.
    (18) Jeśli masz chorobę HIV i siłę do leczenia chorób nowotworowych, zadzwoń do Baba Nosa na +2349083639501
    TRADYCYJNA MEDYCYNA Herbal Home & Native Doctors. Gabinet
    Adres nr 20 ścieżka z kości słoniowej, stan Ife Osun ... k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było Boskie spotkanie z Odumodugreat the Great! Mam zaszczyt przedstawić wam mojego duchowego ojca, który swoją duchową pomocą dotknął i zmienił życie tak wielu osób. W przypadku jakichkolwiek problemów skontaktuj się z odumodugreattemple@gmail.com i nie zapominaj, że nie ma problemu bez rozwiązania. Rzeczy, na które mogę liczyć: 1. Przywróć ukochaną osobę, czyli twojego męża, żonę lub narzeczonego, którzy cię opuścili, i możesz zostać sprowadzona z powrotem. 2. Przywrócenie małżeństwa. 3.dolegliwość taka. 4. Awanse zawodowe. 5.Chcesz wygrać na loterii, a wiele innych wciąż się liczy. 6. Jeśli potrzebujesz owocu macicy. Jest bardzo dobry i towarzyski. Skontaktuj się z nim teraz, a będziesz miał świadectwo i twoja historia się zmieni. Numer Whatsapp: +2349056504566 lub e-mail: odumodugreattemple@gmail.com

      Usuń
  2. dzięki dr ADELEKE za sprowadzenie mojego męża do mnie! Jestem bardzo szczęśliwa, że już nigdy nie wierzę, że będę z mężem. Mój przyjaciel powiedział mi o dr ADELEKE więc postanowiłem spróbować i to działa przed 48 godzin mój mąż zadzwonił do mnie i błagał mnie, aby wybaczyć mu to było jak marzenie dla mnie. Skontaktuj się z nim na wezwanie / WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com i dziękuję później.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki dr ADELEKE za sprowadzenie mojego męża do mnie! Jestem bardzo szczęśliwa, że już nigdy nie wierzę, że będę z mężem. Mój przyjaciel powiedział mi o dr ADELEKE więc postanowiłem spróbować i to działa przed 48 godzin mój mąż zadzwonił do mnie i błagał mnie, aby wybaczyć mu to było jak marzenie dla mnie. Skontaktuj się z nim na wezwanie / WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com i dziękuję później.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciggie Stamp For LOS ANGELES

    Create mutual believe and respect. For those who expect the staff of having respect for as well as trust the users, then you must offer an environment to help them develop the ones abilities and competencies. Trust and respect are produced and developed while you're supportive, honest and liable for your actions, actions and mistakes.

    Deliver incentives. Establish monthly goals as the team. If workforce completes and achieves their goals, then permit them to have something special. It's rather a massage, dues for that month at the regional health spa, a good round of the game or concert lottery tickets [url=http://www.cigarettestype.com/]Cheap Marlboro 100'S Cigarettes Online[/url]. Make it something they want to gain so they become enthusiastic about completing their once a month goals [url=http://www.cigarettestype.com/]Buy Cheap Newport Menthol Cigarettes Online[/url].

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć wszystkim, jestem tak podekscytowana, że ​​mój mąż wrócił po tym, jak zostawił mnie dla innej kobiety. Mój mąż miał romans ze współpracownikiem i tak bardzo kocham mojego męża, ale on zdradzał mnie ze swoim współpracownikiem i tą dziewczyną, myślę, że używa czarów lub czarnej magii na moim mężu, aby mnie nienawidził i to był tak krytyczny i nie na miejscu - cały dzień i noc płaczę, aby Bóg zesłał mi pomocnika, abym przyprowadził z powrotem mojego męża! Byłem naprawdę zdenerwowany i potrzebowałem pomocy, więc szukałem pomocy w Internecie i trafiłem na stronę internetową, która sugerowała, że ​​dr Bogaty może pomóc szybko odzyskać byłego chłopaka. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałem się z nim i powiedział mi, co mam robić, a ja to zrobiłem, a potem rzucił dla mnie zaklęcie miłosne. 22 godziny później mój mąż naprawdę zadzwonił do mnie i powiedział, że tak bardzo za mną tęskni. O mój Boże! Byłem bardzo szczęśliwy, a dziś znów jestem szczęśliwy z moim mężczyzną i radośnie mieszkamy razem i dziękuję potężnemu czarodziejowi, dr. Bogu, jest tak potężny i postanowiłem podzielić się tutaj swoją historią. jeśli jesteś tutaj, a Twój Kochanek Cię odrzuca lub Twój mąż przeniósł się do innej kobiety, nie płacz już, skontaktuj się z doktorem Wealthy, aby uzyskać pomoc ... Oto jego e-mail, wealthylovespell@gmail.com
    Wykonuje również następujące zaklęcie
    Zaklęcie ciąży
    Czar miłości
    Zaklęcie powiększające penisa
    opryszczka
    Zwycięskie zaklęcie
    Jego WhatsApp +2348105150446
    Blog: wealthylovespell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  6. I like this website very much so much fantastic information.https://crack6.com/jriver-media-center-crack/

    OdpowiedzUsuń
  7. Your post style is very unique compared to others. I like it.
    Edraw Max

    OdpowiedzUsuń
  8. I am very grateful to read your article.
    https://crackrepack.com/driverpack-solution-offline-iso-full/

    OdpowiedzUsuń
  9. I like this website very much so much fantastic information./iobit uninstaller

    OdpowiedzUsuń
  10. Your post is super useful and admirable, thanks for sharing such excellent content. I like it.idm

    OdpowiedzUsuń
  11. Many Thanks for the shared this informative and interesting post with me. Windows 11 Activator

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wpis, przyjemnie się go czyta

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tak niesamowity, jak odzyskałem mojego byłego w mniej niż 48 godzin z pomocą dr ogugu. Mówią, że anioł, którego znasz, jest lepszy niż ten, którego nie znasz, powrót do mojego byłego był właściwą rzeczą, jeśli każdy jest tutaj, który również potrzebuje swojego byłego, skontaktuj się z Dr ogugu z jego pomocą 100%
    Whatsapp+2347011196745
    https://www.facebook.com/Dr.ogugu4/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello, Dear Thanks for sharing such great content with the US it’s really amazing content so please keep sharing. I also have something for you so please check out
    HowToCrack

    OdpowiedzUsuń
  15. MAM NA IMIĘ WILLIAM.
    Jestem szczęściarzem, że znalazłem rzucającego zaklęcia, które jest prawdziwe i dotrzymując jego słów, dr Ogundele przywiózł z powrotem moją żonę, która po 3 latach zostawiła mnie dla innego mężczyzny, po jego pracy dla mnie wróciła po 24 godzinach… błogosławieństwo ty i mój Bóg byście byli bezpieczni i zdrowi. To jest mój sposób na docenienie go, jeśli potrzebujesz pomocy w związku, małżeństwie itp. Skontaktuj się z dr Ogundele WhatsApp lub Viber: +27638836445. On jest dobrym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nazywam się Julie Sweet, obiecałam polecić Dr Ogundele wszystkim, którzy potrzebują jakiejkolwiek pomocy. Byłam bardzo przygnębiona po 5 latach rozłąki z mężem. W zeszłym tygodniu skontaktowałem się z dr Ogundele, który rzucił zaklęcie, aby sprowadzić mojego męża, a po 24 godzinach mój mąż wrócił do domu i poprosił mnie o wybaczenie, co za cud. Każdy powinien mi pomóc mu podziękować. Jeśli ktoś tutaj potrzebuje jakiejkolwiek pomocy, radzę skontaktować się z nim na czacie WhatsApp lub Viber: +27638836445. Dr Ogundele jest supermanem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam na imię Anna
    Moje serce zostało złamane. Nigdy nie wierzyłam, że odzyskam mojego kochanka, aż do zeszłego tygodnia, kiedy zobaczyłam dane kontaktowe dr Ogundele, który w ciągu 24 godzin sprowadził moją kochankę z powrotem swoimi mocami. Jest niezawodny dla uczciwego człowieka, skontaktuj się z rzucającym zaklęcie przez WhatsApp lub Viber Chat: +27638836445. Tak się cieszę, że odzyskałem mojego kochanka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, bardzo się cieszę, dzieląc się tym, nadal nie mogę Ci podziękować wystarczająco potężnego Księdza Ola,
    Mąż wyjechał do młodszej pani, bo nie mogłam urodzić z powodu PCOS. Byłem tak zdruzgotany. Byłam samotna, dużo płakałam, próbowałam nawet odebrać sobie życie.
    Około 3 miesiące temu moja przyjaciółka opowiedziała mi o tym wspaniałym człowieku Priest Ade, który pomógł jej uczynić jej małżeństwo doskonałym.
    Wszedłem do Internetu i zrobiłem o nim więcej informacji. Nie byłam zbyt pewna, ale postanowiłam spróbować, powiedział mi, żebym się nie martwił, że wszystko będzie dobrze.
    Powiedział mi wszystko, co muszę zapłacić, co było wygodną opłatą, a ja zrobiłem, a on wykonał swoją pracę i wysłał mi dowód wideo i kazał mi czekać 24 godziny, aż wróci.
    Czekałem 24 godziny i żadnych telefonów ani Shawn (mój mąż) się nie pojawił. Poczułem się oszukany, gdy minęło 24 godziny.
    Dwa dni później usłyszałam dzwonek do drzwi we wczesnych godzinach porannych i ku mojemu największemu zdziwieniu był to Shawn, mój mąż przy drzwiach, który przepraszał mnie, że mnie zawiódł.
    Jestem bardzo szczęśliwy, bo mamy szczęśliwsze życie niż przedtem. To nie koniec, z dumą mogę powiedzieć, że jestem w 3 tygodniu ciąży dziękuję bardzo Priest Ade, jestem na zawsze wdzięczna.

    skontaktuj się z nim przez e-mail: drola.banjo@gmail.com
    WhatsApp +234 814 095 0088

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój dom był wypełniony niekończącymi się problemami i nieszczęściami, które doprowadziły do ​​rozwodu, którego nigdy nie chciałam z mężem. Wszystko się załamało i poszliśmy własnymi drogami. Próbowałam iść dalej, ale było to dla mnie bardzo trudne, ponieważ nadal kochałam mojego męża, a moja córka zawsze płakała, chcąc odzyskać ojca. Nie miałem innego wyjścia, jak szukać pomocy, co skłoniło mnie do skontaktowania się z DR DAWN po zobaczeniu tylu dobrych uwag na temat jego pracy. Zapewnił mnie, że pogodzi mnie i mojego męża swoim zaklęciem pojednania, które zrobił. Cieszę się, że mogę powiedzieć wszystko, że osiągnąłem pożądany rezultat po 2 dniach, miłość i szczęście zostały przywrócone i wróciliśmy do siebie i wierzę, że to dla nas na zawsze i wszystko dzięki DR DAWN za zrobienie tak wiele dla ratowania mojej rodziny . Nigdy nie jest zbyt zajęty, by komukolwiek pomóc. Więc skontaktuj się z nim teraz, jeśli potrzebujesz pomocy. napisz do niego teraz przez: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +2349046229159 Ten komentarz z uznaniem pochodzi od Julii Lorenzo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję dr Ogundele! Mój mąż chciał rozwodu, bo spotykał się z inną kobietą, dowiedziałam się o świetnej czarodziejce. Po pracy dr Ogundele mój mąż odwołał proces dotyczący rozwodu. I wróciliśmy do domu po 24 godzinach i teraz jesteśmy razem szczęśliwi. Powiedziałem dr Ogundele, że podzielę się jego dobrą pracą, dlatego udostępniam to tutaj, aby ludzie wiedzieli o tym wspaniałym i uczciwym człowieku, jeśli masz problemy w związku lub małżeństwie lub jakiekolwiek inne problemy, możesz napisać do niego na WhatsApp i Czat Viber: +27638836445. Mam na imię Sabina.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam wszystkich, jestem LARA COLEMAN z Bronxu w Nowym Jorku w Stanach Zjednoczonych. Chcę, aby wszyscy wiedzieli, jak bardzo jestem wdzięczny za przywrócenie mojego małżeństwa z pomocą rzucającego zaklęcia dr Ibinoba. Jest wspaniały i wyjątkowy, poznałem go online i powiedziałem mu o swoich problemach, a następnie rzucił zaklęcie miłosne, które przywróciło mi mojego męża po tym, jak oszukiwał i chciał rozwodu po 3 latach naszego małżeństwa. Dr Ibinoba jest po to, aby odpowiedzieć na twoje problemy w związku i inne ludzkie działania, takie jak:
    1. Przywrócenie do ciebie byłego kochanka.
    2. Zaklęcie, aby wygrać na loterii.
    3. Leczy wszystkie rodzaje chorób człowieka.
    4. Rzucił zaklęcie, aby znaleźć dobrą pracę z wysokimi dochodami.
    5. Rzucił zaklęcie ciąży (płodność robaka)
    6. Rzucił zaklęcie promocji w twoim miejscu pracy.
    7. Rzucił zaklęcie ochrony itp.
    Skontaktuj się z nim bezpośrednio na jego WhatsApp pod numerem +2348085240869, E-mail: dromionoba12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nazywam się Gertrude Armstrong i pochodzę z Peru. Zawsze obiecywałem, że polecę cię ludziom, którzy mogą również potrzebować twojej pomocy, ponieważ znalezienie twojego numeru było najlepszą rzeczą, jaka mi się kiedykolwiek przytrafiła. Byłem tak przygnębiony po prawie pięciu latach braku miłości. Poprosiłem o ponowne połączenie zaklęcia miłosnego i o dziwo zadziałało. Żyję szczęśliwie z najpiękniejszym żyjącym mężczyzną io to się modliłam. Dziękuję, Dr.Ibinoba to za mało, biorąc pod uwagę to, co dla mnie zrobiłeś, więc postanowiłem podzielić się tym świadectwem Twojej pracy rąk z całym światem, aby dowiedzieć się o Twojej dobrej pracy dla mnie. Możesz skontaktować się z tym mężczyzną w przypadku jakichkolwiek problemów w związku, a on również ci pomoże, za pośrednictwem jego WhatsApp: +2348085240869, e-mail: dromionoba12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Łaao, w końcu wróciłem do mojego życia po tym, jak zostałem oszukany przez tak wielu rzucających zaklęcia, ale Dr Okpa uśmiechnął się na mojej twarzy i pokazał mi moce zaklęć, proszę pana, jest pan wspaniałym człowiekiem, dziękuję i cześć Dr okpa, moi przyjaciele, chcę, żebyście mi pomogli, dziękuję dr okpa za pomoc, której mi udzielił, przywracając Maca do mojego życia. możesz skontaktować się z Dr Okpa na jego e-mail: okpatempleofsolution@gmail.com lub numer komórki: +27653527813.

    Sacke Lanca

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się, że znalazłem się wśród setek osób na całym świecie, które mogą opowiedzieć komukolwiek o uczciwości i dobroci DR ISIKOLO. Jeśli chodzi o problemy małżeńskie lub w związku, z pewnością jest najlepszym, jakiego można znaleźć wszędzie. Straciłam piękny związek, jaki miałam z moim partnerem i DR ISIKOLO, wkroczyłam w moją sprawę, a reszta to już historia, a ja i mój partner jesteśmy razem w szczęściu i przytłaczającej radości. Bez wątpienia najlepiej radzi sobie w trudnych sytuacjach. jeśli masz podobne lub miłosne problemy, po prostu wyślij mu SMS-a przez Viber/WhatsApp +2348133261196 lub napisz do niego na adres: (isikolosolutionhome@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałam odrzucona przez męża po 10 latach małżeństwa. Zostawił mnie i nasze dzieci, aby cierpieć z niewielkimi lub żadnymi dochodami. W pracy znajoma opowiedziała mi o doktorze Ilekhojie io tym, jak pomógł jej pogodzić się z byłym mężem. Skontaktowałem się z nim, a on potwierdził, że kobieta rzuciła urok na mojego męża i obiecała złamać mroczną magię użytą na moim mężu i zapewnić mu powrót do domu. Wierzyłam mu i ufałam, że to złamie i pomoże nam się pogodzić, ponieważ bez mojego męża było bardzo ciężko i miało to wpływ na nasze dzieci. Szybko do przodu, mój mąż wrócił z nami do domu i sytuacja stopniowo się poprawia i jesteśmy spokojni. Poproś o pomoc dr Ilekhojie i uzyskaj rozwiązania. Jego e-mail: gethelp05@gmail.com lub jego numer WhatsApp: +2348147400259

    OdpowiedzUsuń
  26. Były wzloty i upadki, ale byłem bardziej zdruzgotany, gdy mój narzeczony, z którym spotykamy się od 7 lat, powiedział, że powinniśmy zakończyć nasz związek. Zapytałam, co zrobiłam źle, ale on powiedział, że jest zmęczony, po kilku miesiącach rozłąki natknęłam się na świadectwo kobiety, która mówiła dobre rzeczy o doktorze Ilekhojie, który pomógł wielu ludziom przywrócić pokój i miłość w ich domu. Naprawdę kocham mojego mężczyznę i chcę go z powrotem w moim życiu, więc wyciągnąłem do niego rękę i wyjaśniłem, po kilku konsultacjach powiedziano mi, na czym polega problem i co zrobić, aby pogodzić się z moim mężczyzną. Zrobiłem wszystko, o co mnie prosił, a po zakończeniu rytuału pojednania mój narzeczony skontaktował się ze mną i między nami sytuacja się poprawiła. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z dr Ilekhojie, a będziesz zadowolony z rezultatów. E-mail: {gethelp05@gmail.com}

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze będę wdzięczna dr Ilekhojie za naprawienie mojego rozpadającego się małżeństwa po tym, jak mój mąż zostawił mnie dla swojej kochanki. Nigdy nie wierzyłem w zaklęcia, dopóki mój przyjaciel mnie mu nie przedstawił. Na początku byłam sceptycznie nastawiona do niego, bo dużo słyszałam o fałszywych ludziach, którzy udają, ale rozwiałam wątpliwości, bo desperacko chciałam odzyskać męża. Dobrze mi wytłumaczył i obiecał, że po swoim rytuale pojednania mąż sam wróci do domu. Dopiero po trzech dniach wrócił mój mąż. Żyję znowu szczęśliwie z mężem po tylu kłótniach i groźbach rozwodu. Dziękuję dr Ilekhojie. Jego bezpośredni telefon lub Whatsapp: +2348147400259 lub e-mail: gethelp05@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. MOJA HISTORIA.
    Nazywam się Michelle Hall Spencer i rozwiodłam się z mężem, ponieważ mnie zdradzał, ale nadal go tak bardzo kocham, że szukałam pomocy i znalazłam dr Ogundele po kilku kłamcach w internecie. Dr Ogundele rzucił na mnie zaklęcie i w ciągu 24 godzin mój mąż wrócił do domu i poprosił mnie o wybaczenie, jest to bardzo potężne dla każdego, kto potrzebuje pomocy, aby skontaktować się z Dr Ogundele na WhatsApp i Telegram pod tym numerem: +27638836445. Jest uczciwym i potężnym człowiekiem. Wszędzie szukałem pomocy, w końcu pomógł mi tylko doktor Ogundele.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety i zostałem w ciemności. Stało się to tak szybko, że w ciągu kilku dni moje życie wywróciło się do góry nogami. Rzucił mnie po 3 latach bez słowa. Kontaktuję się z dr Ilekhojie przez jego e-mail, a on obiecał przeprowadzić rytuał pojednania, aby pomóc nam wrócić do siebie. W mniej niż 48 godzin po tym, jak odprawił swój rytuał, mój mąż ponownie zaczął mnie testować i czuł się okropnie z powodu tego, przez co właśnie mnie przeszedł. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz to wie. Nasze małżeństwo jest teraz silne i stabilne. Dziękuję doktorze za rytuał pojednania, który dla mnie przeprowadziłeś. Jesteś Bogiem posłanym, aby odnowić zerwane małżeństwo. Szczerze polecam dr Ilekhojie każdemu, kto ma rozbite małżeństwo lub problemy w związku. Jego e-mail: gethelp05@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam Wszystkich, Szczęśliwego Nowego Roku. Nazywam się Stephen Pincus, jestem z USA. Chcę tylko podzielić się tym świadectwem tutaj, Moja dziewczyna zostawiła mnie, aby być z innym mężczyzną, byłem bardzo smutny i wściekły, ponieważ jest dla mnie wszystkim. Wszędzie szukałem pomocy, nawet prosiłem ludzi, żeby mi pomogli, błagali, żeby do mnie wróciła, ale nie ma mowy. Pewnego wiernego dnia chcę przeszukać internet i zobaczyłem kobietę, która podzieliła się swoim świadectwem, jak dr Ige Ajayi pomógł jej odzyskać męża w ciągu 48 godzin. Na początku wątpiłem, czy coś takiego istnieje, ale postanowiłem spróbować, kiedy się z nim skontaktowałem, pomógł mi rzucić zaklęcie miłosne iw ciągu 48 godzin moja dziewczyna zadzwoniła do mnie i przeprosiła, tak jak powiedział mi dr Ige Ajayi. Jesteśmy teraz bardziej zadowoleni niż kiedykolwiek. Wszystko wygląda idealnie i tak naturalnie! Dziękuję bardzo dr Ige Ajayi za twoje autentyczne i niepodważalne zaklęcia. Skontaktuj się z tym wspaniałym rzucającym zaklęcia miłosne, aby rozwiązać problem w związku lub małżeństwie już dziś: dr Ige Ajayi, e-mail: drigeajayi@gmail.com/Whatsapp {+2348130035939}.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nazywam się Luca Matteo, to były jedne z najlepszych wakacji w moim życiu, ponieważ odzyskałem żonę w ciągu kilku godzin. Zanim do niego zadzwoniłem, przeczytałem kilka dobrych opinii o doktorze Udamie, ale nie wiedziałem, czy wszystkie te historie są prawdziwe, dopóki nie odzyskałem żony. Po tym, jak odzyskałem żonę, z pomocą dr Udama nauczyłem się dzielić moim świadectwem ze wszystkimi na tej stronie, że dr Udama jest naprawdę potężnym czarownikiem, który odbudowuje każdy zerwany związek lub małżeństwo zaklęciem miłosnym w ciągu kilku godzin. Skontaktuj się z dr Udamą na WhatsApp: (+27 65 897 8226) lub wyślij e-mail na adres (udamaada@gmail.com) i podziękuj mi później.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest Najlepszym Czarodziejem w Internecie, a jego wynik jest w 100% gwarantowany. Nazywam się Adrianna Filip Mój Mąż zerwał ze mną po 9 latach związku. Zaczęło się od małego nieporozumienia, po którym powiedział mi, że dobrze byłoby zrobić sobie przerwę, co chyba przerodziło się w zerwanie. Już mnie nie szuka, zablokował mój numer, a ludzie mówili, że widzieli go z inną kobietą, to sprawiło, że łzy napłynęły mi do oczu, bo mamy się pobrać, szukałem pomocy, aż trafiłem na tego uduchowionego człowieka o imieniu Dr Ibinoba, który pomogłem wielu osobom mającym problemy w związkach, rozmawiałem z nim o mojej sytuacji i opisał mi proces powrotu do ukochanej, zastosowałem się do jego wskazówek i dziś jestem szczęśliwy, bo mój mężczyzna wrócił po 5 miesiącach rozstania i jesteśmy teraz szczęśliwym małżeństwem. Jeśli potrzebujesz pomocy rzucającego zaklęcia w przypadku jakiegokolwiek problemu w związku, skontaktuj się z dr Ibinoba, aby uzyskać trwałe rozwiązanie. WhatsApp: +2348085240869, e-mail: dromionoba12@gmail.com, link do WhatsApp: wa.link/83szsw

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzień dobry wszystkim widzom online, nazywam się Calix Eros. Jestem tak przytłoczony, dzieląc się tym wspaniałym świadectwem o tym, jak szukałem rozwiązania w Internecie, podczas gdy w cudowny sposób natknąłem się na dr Akharię, który sprowadził do mnie moją byłą dziewczynę. To jest powód dlaczego podjęłam się podziękowania temu wspaniałemu rzucającemu zaklęcia doktorowi Akharii, ponieważ dzięki jego pomocy moje życie stało się bardziej wypełnione miłością i cieszę się, że mogę powiedzieć, że moja była dziewczyna, która była ze mną w separacji przez ostatnie 2 lata, wróciła do mnie z prośbą o przyjęcie jej z powrotem, To było dla mnie szokujące, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mi niż wcześniej, ponieważ zanim skontaktowałem się z dr Akharią, to ja błagałem moją byłą Dziewczynę, aby do mnie wróciła, ale dzięki pomocy dr Akharii odzyskałem teraz swój związek. Możesz także mieć lepsze relacje tylko wtedy, gdy skontaktujesz się z dr Akharią E-mail: doctorakharia@gmail.com , WhatsApp: +2347014241417

    OdpowiedzUsuń
  34. POST Z WDZIĘCZNOŚCIĄ, KTÓRY MUSISZ PRZECZYTAĆ.
    Nazywam się Florence Hooper, jestem świadkiem dobrej pracy i uczciwości dr Ogundele. Jeśli potrzebujesz pomocy, aby odzyskać swojego kochanka, odbudować zerwany związek? Skontaktuj się z dr Ogundele. Ten człowiek jest uczciwy i potężny. Jego czat WhatsApp, czat Viber lub telegram: +27638836445. Możesz mu też podziękować ode mnie, przywrócił mi męża po 5 latach rozłąki. Ten człowiek przyniósł pokój w moim małżeństwie, a jego zaklęcia są nieszkodliwe.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobry dzień! Nazywam się Martina Bonucci i to jest moja historia.. Po 3 latach rozbitego małżeństwa mój mąż zostawił mnie z trójką dzieci i moje życie legło w gruzach. Chciałem to wszystko zakończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ byłem tak przygnębiony. Przez cały ten czas byłem tak emocjonalnie przygnębiony, a życie wydawało się bez sensu. Pewnego pamiętnego dnia, przeglądając internet, natknąłem się na kilka opinii o dr Udamie. Niektórzy zeznali, że przywrócił ich byłego, niektórzy zeznali, że przywraca macicę i leczy choroby za pomocą jego ziół. Bardziej interesowało mnie pojednanie z mężem, które dr Udama umożliwiło w 3 dni. Teraz mój mąż wrócił i od tamtej pory żyjemy szczęśliwie. Dziękuję. Tutaj zostawiam kontakt dla wszystkich. E-mail: udamaada@gmail.com Zadzwoń / Whatsapp: +27 65 897 8226

    OdpowiedzUsuń
  36. Nazywam się Wiktoria Adam, jestem tutaj, aby podzielić się świadectwem o tym, jak pomógł mi dr ibinoba. Po 2 latach związku z moim chłopakiem nagle się zmienił i przestał regularnie się ze mną kontaktować, wymyślał wymówki, żeby nie widywać się ze mną cały czas. Przestał odbierać moje telefony i sms-y i przestał się widywać regularnie. Potem kilka razy zacząłem spotykać się z nim z różnymi dziewczynami, ale za każdym razem mówił, że mnie kocha i że potrzebuje trochę czasu, aby pomyśleć o naszym związku. Nie mogłem przestać o nim myśleć, więc zdecydowałem się przejść do trybu online i zobaczyłem, że wiele dobrych rozmów na temat tego rzucającego zaklęcia dr Ibinoba i skontaktowałem się z nim i wyjaśniłem mu moje problemy. Rzucił na mnie zaklęcie miłosne, którego używam i po 48 godzinach mój chłopak wrócił do mnie i zaczął się ze mną regularnie kontaktować i po kilku miesiącach zamieszkaliśmy razem. Jest bardziej otwarty na mnie niż wcześniej i zaczął spędzać ze mną więcej czasu niż jego przyjaciele. W końcu się pobraliśmy i teraz jesteśmy szczęśliwym małżeństwem i mamy syna. Odkąd dr Ibinoba mi pomógł, moja partnerka jest bardzo stabilna, wierna i bliższa mi niż wcześniej. Możesz także skontaktować się z tym rzucającym zaklęcia i rozwiązać swój związek... WhatsApp: +2348085240869, Email: dromionoba12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cześć Nazywam się Stephanie Dizon z Norwegii. Chcę tylko podzielić się ze światem moim doświadczeniem, jak odzyskałam męża i uratowałam swoje małżeństwo… Byłam mężatką przez 7 lat z dwójką dzieci i żyliśmy szczęśliwie, dopóki sprawy nie zaczęły się psuć i prawie za każdym razem toczyliśmy bójki i kłótnie… pogorszyło się, gdy złożył pozew o rozwód… robiłam wszystko, żeby zmienił zdanie i został ze mną, bo kochałam go całym sercem i nie chciałam go stracić, ale wszystko po prostu nie wyszło… on wyprowadziłem się z domu i nadal składałem pozew o rozwód… Błagałem i próbowałem wszystkiego, ale nadal nic nie działało. Przełom nastąpił, gdy ktoś przedstawił mnie temu wspaniałemu, wspaniałemu czarodziejowi dr Akharii, który w końcu mi pomógł… Nigdy nie byłem fanem takich rzeczy, ale po prostu niechętnie postanowiłem spróbować, bo byłem zdesperowany i nie miałem wyboru… On odmówili specjalne modlitwy i rzucili na niego zaklęcie miłosne. W ciągu 72 godzin zadzwonił do mnie, aby przeprosić za całą traumę emocjonalną, którą mnie kosztował, wrócił do domu i nadal żyjemy szczęśliwie, dzieci też są szczęśliwe i spodziewamy się trzeciego dziecka… Przedstawiłem go wiele par z problemami na całym świecie i mają dobre wieści… Pomyślałem, że powinienem podzielić się moim doświadczeniem, ponieważ mocno wierzę, że ktoś tego potrzebuje… skontaktuj się z nim już dziś przez e-mail: doctorakharia@gmail.com , WhatsApp +2347014241417

    OdpowiedzUsuń
  38. cześć, jestem bardzo szczęśliwy, ponieważ mój chłopak, który zostawił mnie dla kogoś innego, wrócił do mnie z wielką pomocą tego potężnego rzucającego zaklęcia miłosne, jeśli chcesz jego pomocy, dodaj go na WhatsApp + 2348054681416 lub napisz do niego: greatmutaba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )

    OdpowiedzUsuń
  40. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )

    OdpowiedzUsuń
  41. Byłam sfrustrowana i zdruzgotana, gdy mój mąż zażądał rozwodu. Potem skontaktowałam się z Dr DAWN, po tym jak zobaczyłam wiele świadectw o tym, jak Dr DAWN pomógł tak wielu ludziom przywrócić pokój w ich małżeństwach i związkach,
    Zobaczyłam też jak leczył różne choroby i pomagał niewielu osobom w leczeniu niepłodności i postanowiłam się do niego zwrócić o pomoc,
    Obiecał pomóc, kiedy po tym, jak mu wszystko wytłumaczyłem, zapewniłem wszystko, o co prosił, a on zrobił swoje, teraz mój mąż bardzo mnie kocha i traktuje troskliwie. Mój dom jest taki spokojny i pełen szczęścia, a wszystko dzięki Dr DAWN,

    Skontaktuj się z nim, jeśli masz obecnie jakiś problem. To WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne miejsca są w naszym kraju.
    Między innymi https://wojnar.pl/
    Zadbajcie o siebie i zapiszcie się na turnus rehabilitacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  44. To wyraz mojego uznania dla doktora Ogundele, wspaniałego człowieka z Johannesburga. Nigdy w to nie wierzyłam, dopóki mój mąż nie wrócił do domu, kiedy doktor Ogundele rzucił na mnie zaklęcie miłosne. Ten post jest przeznaczony dla osób, które mogą mi pomóc, podziękować mu i dla tych, którzy potrzebują jakiejkolwiek pomocy. Skontaktuj się z doktorem Ogundele przez jego WhatsApp, Viber lub Telegram: +27 63 883 6445. Ten człowiek jest tak potężny, że nigdy nie wierzyłem.
    Uwaga: Doktor Ogundele ma tak wiele mocy, że może leczyć wszelkiego rodzaju ludzkie problemy. Ten mężczyzna ma moc, która sprawi, że zajdziesz w ciążę, jeśli będziesz mieć trudności z zajściem w ciążę. Moc, aby awansować cię w miejscu pracy, skontaktuj się z nim w przypadku każdego rodzaju ludzkiego problemu, użyj pokojowych zaklęć, aby znaleźć szczęście.
    Lisa Romano.

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej, jestem bardzo podekscytowana, że ​​moje rozbite małżeństwo zostało odnowione i mój mąż wrócił po tym, jak zostawił mnie i dwójkę naszych dzieci dla innej kobiety.

    Po 4 latach małżeństwa ja i mój mąż byliśmy ze sobą w stałym związku, aż w końcu mnie zostawił i przeprowadził się do Kalifornii, aby być z inną kobietą. Poczułam, że moje życie się skończyło, a moje dzieci myślały, że już nigdy nie zobaczą ojca. Próbowałam być silna tylko dla dzieci, ale nie mogłam opanować bólów, które dręczyły moje serce, moje serce było przepełnione smutkami i bólami, ponieważ naprawdę kochałam mojego męża. Każdego dnia i każdej nocy myślę o nim i zawsze pragnę, żeby do mnie wrócił. Byłam naprawdę zdenerwowana i potrzebowałam pomocy, więc szukałam pomocy w Internecie i natknęłam się na stronę internetową, która sugerowała, że ​​Dr omoogun może pomóc szybko odzyskać byłego . Dlatego poczułam, że powinnam dać mu szansę. Skontaktowałem się z nim, a on powiedział mi, co mam robić, i zrobiłem to, po czym rzucił dla mnie (zaklęcie miłosne). 28 godzin później mój mąż naprawdę do mnie zadzwonił i powiedział, że bardzo tęskni za mną i dziećmi!! I tak wrócił tego samego dnia, pełen miłości i radości, i przeprosił za swój błąd oraz za ból, jaki sprawił mnie i dzieciom. Od tego dnia nasze małżeństwo było teraz silniejsze niż wcześniej, a wszystko dzięki doktorowi Ilashe. jest tak potężny, że zdecydowałem się podzielić moją historią w Internecie, że Dr Omoogun jest prawdziwym i potężnym rzucającym zaklęcia, o którego zawsze będę się modlił, aby żył długo, aby pomóc swoim dzieciom w czasach kłopotów, jeśli tu jesteś i potrzebujesz powrotu swojego byłego lub twój mąż przeniósł się do innej kobiety, nie płacz już, skontaktuj się teraz z tym potężnym rzucającym zaklęcia. Oto jego kontakt: omooguntempleofanswer@gmail.com
    https://omoogunspellcaster.wixsite.com/website .. WhatsApp +2348139012331

    OdpowiedzUsuń
  46. Chcę skorzystać z tej okazji, aby powiedzieć Ci, co może zrobić doktor Omoogun. Doktorze Omoogun pomóż mi zrobić to o co proszę Boga, stało się tak, że mój mąż zostawił mnie i mojego niewidomego syna od kilku lat, próbuję go sprowadzić z powrotem i nie było to dla mnie wcale łatwe, dopóki nie zobaczyłem znajomego, który wysłał mi kontakt na Facebooku i wpisałem w Google jego imię, zobaczyłem, co robi, potem skontaktowałem się z nim, powiedział mi, że zrobimy coś, co się z nim zgadzam, od tego czasu moje życie się zmieniło zmieniony. Mój mąż wrócił do mnie i żyjemy razem szczęśliwie, a dzięki doktorowi Omoogunowi, który to umożliwił, możesz się z nim skontaktować; omooguntempleofanswer@gmail.com lub zadzwoń +2348139012331  Imię i nazwisko. błogosławieństwo                                                                                              Kraj. Kanada

    OdpowiedzUsuń
  47. Mój chłopak wrócił do mnie przy pomocy doktora ISIKOLO i jestem naprawdę pod wrażeniem
    Witam wszystkich, jestem Bożena Chorążycki. Kiedy straciłam wszelką nadzieję na przywrócenie prawidłowego związku między mną a moim chłopakiem, poszłam do Internetu w poszukiwaniu pomocy, przeczytałam i skontaktowałam się z dr ISIKOLO, który przyszedł i wszystko naprawił, a ja będę go cenić przez resztę mojego życia. Zbyt wiele razy przeżyłam traumę emocjonalną z powodu niekończących się problemów, jakie miałam z moim mężczyzną, co doprowadziło do naszego rozstania, dlatego szukałam pomocy i dowiedziałam się o dr ISIKOLO, który przyszedł mi na ratunek. Opowiedział mi o procedurach i nalegał, abym się do nich zastosował, co chętnie zrobiłem i nie opóźniał procesu rozwiązywania moich problemów, a wynik otrzymałem w ciągu zaledwie 2 dni, jak mnie zapewniał. Nie zawracaj sobie głowy szukaniem pomocy gdzie indziej, ponieważ on jest zbyt dobry w pomaganiu ludziom. Jest godny zaufania i uczciwy, więc napisz do niego teraz SMS-em za pośrednictwem WhatsApp: +234-8133261196 lub jego e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Cześć wszystkim. Nazywam się Basia Gadomski. Jestem tutaj, aby podziękować wspaniałemu doktorowi Isikolo za rozwiązanie moich problemów małżeńskich. Moje małżeństwo rozpadło się z powodu niekończących się problemów i trudności, jakie miałam z mężem. Odszedł, nie oglądając się za siebie, a ja przez wiele miesięcy byłam sama. Jego rodzina interweniowała i nadal nic się nie zmieniło. Byłam rozbita emocjonalnie i straciłam nadzieję na ponowne znalezienie miłości, ponieważ był wszystkim, czego kiedykolwiek pragnęłam w mężczyźnie. Podobnie jak wiele innych osób, poznałam Doktora ISIKOLO, gdy zaczęłam szukać pomocy. Długo omawialiśmy moje problemy i zapewnił mnie, że otrzyma rozwiązanie, którego potrzebuję. Nie miałam innego wyjścia, jak zastosować się do jego procedur, a on w niczym nie zwlekał. Stworzył dla mnie i mojego męża więź miłosną, a miłość i szczęście, które dzieliliśmy, zostały przywrócone i dotarł do mnie dokładnie po 48 godzinach, jak obiecał DR ISIKOLO. Rzeczywiście jest wspaniałym pomocnikiem i można na nim polegać. jeśli masz jakieś problemy, po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Nazywam się Golański. Podobnie jak wiele innych osób, gorąco dziękuję doktorowi Isikolo za pomoc i rozwiązanie moich problemów. Byłam zaślepiona zazdrością i niepewnością, co spowodowało chaos w mojej relacji z narzeczonym, a on nie mógł się oprzeć moim kłopotom i mnie zostawił. Po tym, jak zdał sobie sprawę, że posunąłem się za daleko we wszystkim, co mu zrobiłem źle, tylko po to, aby przeprowadził się do innego miasta i straciłem wszelkie możliwości, aby się z nim skontaktować i przeprosić. W tym momencie wiedziałem, że potrzebuję pomocy, aby go odzyskać, więc musiałem skontaktować się z doktorem Isikolo. Okazał wiele troski, więc powiedziałam mu wszystko i zgodziłam się, że to moja wina, a on zapewnił mnie, że go odzyska i przywróci miłość i szczęście, które dzieliliśmy, co też zrobił. Tak jak obiecałem, po 48 godzinach Thompson zadzwonił do mnie, a ja przeprosiłem za wszystko i zaprosił mnie do siebie, abyśmy mogli pogodzić się i znów być razem. Dziękuję doktorowi Isikolo za wszystko i szczerość w pomaganiu ludziom. Po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. To było Boskie spotkanie z Odumodugreat the Great! Mam zaszczyt przedstawić wam mojego duchowego ojca, który swoją duchową pomocą dotknął i zmienił życie tak wielu osób. W przypadku jakichkolwiek problemów skontaktuj się z odumodugreattemple@gmail.com i nie zapominaj, że nie ma problemu bez rozwiązania. Rzeczy, na które mogę liczyć: 1. Przywróć ukochaną osobę, czyli twojego męża, żonę lub narzeczonego, którzy cię opuścili, i możesz zostać sprowadzona z powrotem. 2. Przywrócenie małżeństwa. 3.dolegliwość taka. 4. Awanse zawodowe. 5.Chcesz wygrać na loterii, a wiele innych wciąż się liczy. 6. Jeśli potrzebujesz owocu macicy. Jest bardzo dobry i towarzyski. Skontaktuj się z nim teraz, a będziesz miał świadectwo i twoja historia się zmieni. Numer Whatsapp: +2349056504566 lub e-mail: odumodugreattemple@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Cześć wszystkim. Nazywam się Lucie Buczek. Jestem tutaj, aby podziękować wspaniałemu doktorowi Isikolo za rozwiązanie moich problemów małżeńskich. Moje małżeństwo rozpadło się z powodu niekończących się problemów i trudności, jakie miałam z mężem. Odszedł, nie oglądając się za siebie, a ja przez wiele miesięcy byłam sama. Jego rodzina interweniowała i nadal nic się nie zmieniło. Byłam rozbita emocjonalnie i straciłam nadzieję na ponowne znalezienie miłości, ponieważ był wszystkim, czego kiedykolwiek pragnęłam w mężczyźnie. Podobnie jak wiele innych osób, poznałam Doktora ISIKOLO, gdy zaczęłam szukać pomocy. Długo omawialiśmy moje problemy i zapewnił mnie, że otrzyma rozwiązanie, którego potrzebuję. Nie miałam innego wyjścia, jak zastosować się do jego procedur, a on w niczym nie zwlekał. Nawiązał więź miłosną dla mnie i mojego męża, a miłość i szczęście, które dzieliliśmy, zostały przywrócone i dotarł do mnie dokładnie po 48 godzinach, jak obiecał DR ISIKOLO. Rzeczywiście jest wspaniałym pomocnikiem i można na nim polegać. jeśli masz jakieś problemy, po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Oryginalni Hakerzy to najlepsze rozwiązanie na odzyskanie skradzionej kryptowaluty. Pomogli mi odzyskać utracone tokeny po tym, jak padłem ofiarą oszustwa phishingowego w Telegramie, podczas którego napastnicy uzyskali dostęp do mojego portfela i ukradli wszystkie moje monety. Z pomocą oryginalnych hakerów udało mi się odzyskać łącznie 11,8 BTC i 6,479 ETH w ciągu 2 dni od złożenia mojej sprawy. Skontaktuj się z GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM lub za pośrednictwem WhatsApp +1 (260) 218-3592, aby uzyskać niezawodne i wydajne usługi odzyskiwania.

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam, nazywam się Andrea Burzyński i tak jak wiele innych osób, serdecznie dziękuję doktorowi Isikolo za pomoc i rozwiązanie moich problemów. Byłam zaślepiona zazdrością i niepewnością, co spowodowało chaos w mojej relacji z narzeczonym, a on nie mógł się oprzeć moim kłopotom i mnie zostawił. Po tym, jak zdał sobie sprawę, że posunąłem się za daleko we wszystkim, co mu zrobiłem źle, tylko po to, aby przeprowadził się do innego miasta i straciłem wszelkie możliwości, aby się z nim skontaktować i przeprosić. W tym momencie wiedziałem, że potrzebuję pomocy, aby go odzyskać, więc musiałem skontaktować się z doktorem Isikolo. Okazał wiele troski, więc powiedziałam mu wszystko i zgodziłam się, że to moja wina, a on zapewnił mnie, że go odzyska i przywróci miłość i szczęście, które dzieliliśmy, co też zrobił. Tak jak obiecałem, po 48 godzinach Thompson zadzwonił do mnie, a ja przeprosiłem za wszystko i zaprosił mnie do siebie, abyśmy mogli pogodzić się i znów być razem. Dziękuję doktorowi Isikolo za wszystko i szczerość w pomaganiu ludziom. Po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Mój mąż, z którym budowałam życie przez 23 lata, zostawił mnie i dzieci bez słowa. Wszystko się na mnie zawaliło, skontaktowałam się z naszymi bliskimi i nikt nie mógł pomóc. Przyszedł czas, gdy złożył pozew o rozwód, nawet gdy nie mieliśmy żadnych problemów ani nigdy nie kłóciliśmy się o nic katastrofalnego. Doktor Isikolo przyszedł mi na ratunek i rozwiązał problem, jaki miałam z moim mężczyzną. Połączył nas ponownie i wrócił do domu, do nas. Rzeczywiście życie jest tajemnicze i nigdy nie myślałem, że doświadczę tego, przez co przeszedłem, ale wszystko dzięki doktorowi Isikolo, który pracował dla mnie i zapewnił mnie o pozytywnych wynikach po 48 godzinach, które rzeczywiście nastąpiły, jak obiecał. Równie dobrze może rozwiązać Twoje problemy, jeśli skontaktujesz się z nim teraz. Napisz do niego na WhatsAppie pod numerem +2348133261196 lub e-mailem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Mój mąż wrócił do mnie z pomocą Doktora UDAMA, pomagając mi odbudować związek po 7 miesiącach zerwanego związku. Teraz żyję szczęśliwie z mężem, a on traktuje mnie jak królową. Wszystko dzięki UDAMA. Skontaktuj się z UDAMA poprzez telefon/WhatsApp (+1 818 532 9812) lub e-mail (UDAMAADA@GMAIL.COM). To będzie odpowiedź na twój problem, zaufaj mi. Jestem żywym świadectwem jej dobrej pracy. .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podaj dalej

Zapach Wiosny