Spotkajmy się:)

Fot. Marcin Oleksa


"Proces zbliżania się do drugiej osoby opiera się na zasadzie trzech kroków: 1-wyciągnij rękę; 2- zwróć uwagę na rękę drugiej osoby; 3-kontynuuj to, co zacząłeś; zatrzymaj się, albo wycofaj, w zależności od napotkanej reakcji." Lady Penelope

Wyciągam rękę i uważnie zwracam uwagę na Wasze ręce. Zazwyczaj są serdeczne i wyciągają się w odpowiedzi na moją dłoń lub otwarte ramiona. Dostaję od Was tyle ciepła, że zupełnie nie przejmuję się jesienną pluchą i zamierzam celebrować każdy październikowy dzień tak, jakby był świętem. Październik to mój ukochany miesiąc. W tym roku jest szczególny, bo będę miała okazję spotkać wielu moich czytelników i przyjaciół. Zapraszam serdecznie na spotkania autorskie i wieczory literackie - 10 października w Lublinie, na Starym Mieście, w Pożegnaniu z Afryką, ul. Złota 3 (Muzeum Literatury im. Józefa Czechowicza) o godz. 17.00. Fragmenty moich książek będzie czytała, między innymi,  Basia Smal, moja Przyjaciółka i Wielki Człowiek, o sercu wrażliwym na innych i potrafiącym w każdym dostrzec piękno, które nosimy w sobie; a także Kasia Brzezicka, z wrażliwą artystyczną duszą, z której wypływają słowa spisane w wierszach i wplecione w treść piosenek, które potrafi zaśpiewać tak, jak ja pisać:)
Na kolejne spotkania zapraszam w warszawskich bibliotekach- 16 października, godz. 16.00; Wypożyczalnia nr 89, ul. Grochowska 202; 16 października, godz. 18.00; Wypożyczalnia nr 100, ul. Zwycięzców 46.  
17 października, godz. 13.00; Wypożyczalnia nr 90, ul. Rozłucka 11a; 17 października, godz. 17.00; Wypożyczalnia nr 66, ul. Angorska 14. 
Spotkamy się?
Monika A. Oleksa
 

Fot. Marcin Oleksa


Taki będzie ten październik:)

Komentarze

  1. I ode mnie. :( Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To Twoja serdeczność nas przyciąga:)
    Bardzo bym chciała Cię zobaczyć, ale niestety zarówno Lublin jak i Warszawa są daleko, a mój gorący okres w pracy nadal trwa... Tym razem niestety się nie uda, ale jestem pewna, że w końcu nasze drogi się skrzyżują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkamy się jeśli przyjedziesz na Targi Książki do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, to nie zależy ode mnie, tylko od mojego Wydawcy:(
      pozdrawiam ciepło!
      M.

      Usuń
  4. Moniko, oczywiście, że się spotkamy. Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. Daleko.. :-(..lecz myślami będę Cię wspierała Moniko i oczywiście z radością obejrzę i przeczytam sprawozdania z tych spotkań :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, szkoda, że nie gdzieś nad morzem. Do Lublina niestety nie mogę przyjechać. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja na pewno na którymś warszawskim spotkaniu będę, zwłaszcza, że na Warszawskie Targi Książki nie zdążyłam dotrzeć na czas :-(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podaj dalej

Nowa Opowieść O Dwunastu Miesiącach: Luty

Zapach Wiosny