Wieczorem

Fot. Marcin Oleksa


Dziś, na wieczorną chwilę letniego zatrzymania, dwa listy i coś na "deser":) Jeden list to wiersz, który dawno temu napisałam do mojego M. Wtedy już był moim mężem... Drugi, to list Jednej do Drugiej; zapraszam do zakładki:) A na deser dokładam wywiad, który na swoim blogu przeprowadziła Cyrysia - jej czytelnicy zadali pytania, a ja na nie odpowiedziałam. Co z tego wyszło... zajrzyj tutaj:) KLIK 

List do M. 
 
I tchnąłeś we mnie życie
i dałeś nadzieję
na przyjaźń
na miłość
na bliskość
na dni z tobą
dla ciebie
I uczyniłeś kobietę
pachnącą letnim marzeniem
Monika A. Oleksa 


Spokojnego wieczoru...


Fot. Marcin Oleksa

Komentarze

  1. Piękny wiersz, kwintesencja miłości!

    Oczywiście przeczytałam też wywiad. Nazbierało się sporo tych pytań, więc przy okazji mogłam się dużo o Tobie dowiedzieć:) Cieszę się, że upór Koziorożca sprawił, że mogłam przeczytać Twoje książki.

    Za to czytając Twoje listy do Basi, czuję się trochę, jakbym wchodziła z buciorami do Waszego życia:)
    Dobrze, że remont już za Wami. Ja z mojej ładnej łazienki też mogę nie wychodzić, nawet z ochotą jeszcze w niej sprzątam. Podejrzewam, że ten mój zapał już długo nie potrwa, ale przynajmniej na razie łazienka lśni:) Za to czeka mnie jeszcze wymiana drzwi wejściowych i kolejna warstwa pyłu na wszystkim... Chciałabym mieć to już z głowy.
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upór Koziorożca w życiu naprawdę pomaga:) U Ciebie, Kornelio, drzwi, u nas jeszcze przedpokój. Znowu się będzie działo, ale póki co, energii do sprzątania mam dużo:)
      Wypocznij na urlopie i nazbieraj sił!
      Ściskam!
      M.

      Usuń
  2. Wywiad czytałam i wiele ciekawego udało mi się dowiedzieć. Piękne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Wiolu, za Twoją obecność tutaj:) Wywiad był dla mnie nie lada wyzwaniem, bo pytania były niebanalne i głębokie. A zdjęcia i mnie bardzo się podobają, mój kochany M. ma naprawdę czułe oko, którym widzi otaczający go świat. I między innymi za to go kocham!
      Pozdrawiam cieplutko!
      M.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podaj dalej

Nowa Opowieść O Dwunastu Miesiącach: Luty

Zapach Wiosny